Een gespecialiseerde telefoonservice voor advocaten

Met een speciale telefoonservice voor advocaten zijn drukke raadsmannen en- vrouwen vrij om zich te focussen op het eigen werk. Natuurlijk is het informeren van de cliënt een belangrijk onderdeel van dit werk, maar daarnaast liggen nog talloze andere taken, zoals correspondentie met de tegenpartij, onderhandelen, onderzoek doen, bewijs analyseren, de wet interpreteren, juridische documenten opstellen en ga zo maar door. Steeds gebeld worden kan enorm afleiden en dit maakt het lastig om de concentratie erbij te houden. Een betrouwbare telefoonservice voor advocaten is dé oplossing, waarbij een persoonlijke telefoniste cliënten te woord staat.

Kennis en ervaring

De ervaren telefoniste heeft voldoende kennis over het advocatenkantoor en de mensen die hier werkzaam zijn om een groot aantal vragen direct te beantwoorden. Zijn er vragen die niet meteen beantwoord kunnen worden, dan lost de telefoniste dit kundig en zo zelfstandig mogelijk op. Een groot voordeel van een telefoonservice voor advocaten is dat de telefoniste het mogelijk maakt om ook 's avonds en in het weekend bereikbaar te zijn. Op deze wijze neemt de telefoondienst veel werk uit handen van de raadsman- of vrouw zelf. Daarnaast is het niet meer nodig om ook maar één gesprek te missen, zelfs wanneer je druk aan het procederen bent of om andere redenen even niet bereikbaar kunt zijn.

Je advocatenkantoor nog beter bereikbaar

Door een telefoondienst in de arm te nemen ben je uitstekend bereikbaar. Met de speciale telefoonservice voor advocaten krijg je bovendien te maken met een persoonlijke telefoniste die aan de hand van jouw instructies de cliënt te woord staat. Na het gesprek dat de telefoniste heeft gevoerd, zal er altijd een uitgebreid verslag worden teruggekoppeld. Deze terugkoppeling kan via e-mail, sms of Whatsapp. Het is bij deze telefoondienst zelfs mogelijk de telefoniste terug te laten bellen om de cliënt te voorzien van antwoorden. Op deze wijze kunnen juristen snel schakelen en zich volledig blijven richten op dat wat écht belangrijk is. 

Tevreden over deze telefoondienst

Talloze juristen en andere vakmensen maken gebruik van deze praktische telefoondienst en zijn hier zeer tevreden over. Cliënten geven zelfs aan te denken dat de ervaren en vriendelijke telefoniste een deel is van het advocatenkantoor dat zij belden. Het is nu mogelijk de telefoonservice voor advocaten gratis uit te proberen. Gedurende een periode van maar liefst 30 dagen beantwoordt een representatieve telefoniste dus kosteloos jouw telefoongesprekken. Al na een half uur kan de telefoondienst volledig functioneel zijn en is dus halsoverkop in te zetten in onvoorziene situaties zoals ziekte of andere calamiteiten. Je klanten zullen het verschil niet eens merken.